wtorek, 4 sierpnia 2015 roku
OGŁOSZENIE Drukuj

Informuję mieszkańców, że w dniu 1 sierpnia 2015 r. o godz. 17.00 na terenie Gminy Gnojno nastąpi treningowe uruchomienie syren alarmowych.

Wójt

Zbigniew Janik

 
OGŁOSZENIE Drukuj

Wójt Gminy Gnojno informuje, że w związku z realizacją projektu partnerskiego pn. "Instalacja systemów energii odnawialnej na budynkach użyteczności publicznej oraz domach prywatnych w gminach powiatu buskiego i pińczowskiego" stara się o rozszerzenie jego zakresu poprzez zwiększenie liczby instalacji montowanych na domach prywatnych.
W związku z powyższym istnieje możliwość wpisywania się na listę osób, które wyrażają chęć, by taka instalacja została zamontowana na ich budynku.

Więcej…
 
ZAPROSZENIE NA SZKOLENIE Drukuj

logo ARiMRAgencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Busku-Zdroju serdecznie zaprasza rolników z terenu Gminy Gnojno na szkolenie z zakresu wsparcia w ramach poddziałania "Pomoc w rozpoczęciu działalności gospodarczej na rzecz młodych rolników", finansowanego z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Szkolenie odbędzie się w dniu 4 sierpnia 2015 r. (wtorek) o godz. 8.00 w Urzędzie Gminy w Gnojnie.

 
Wydarzenie kulturalne w Busku-Zdroju Drukuj

Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Busku-Zdroju w dniu 31 lipca 2015 r. w odpowiedzi na rozszerzające się zjawisko zażywania substancji odurzających przez młodzież organizuje wydarzenie kulturalne pod nazwą „Miłość, sport i adrenalina tam gdzie dopalacze śmierć się zaczyna”.

W imieniu organizatorów zapraszamy wszystkich chętnych do udziału w imprezie.
Do pobrania: Plakat z programem imprezy

 
Ogłoszenie o przetargu Drukuj

Wójt Gminy Gnojno ogłasza I ustny przetarg nieograniczony na sprzedaż nieruchomości gruntowych niezabudowanych położonych w miejscowości Gnojno stanowiących własność Gminy Gnojno (szczegóły tutaj)

 
Dopalacze. Gdzie szukać pomocy? - numery telefonów, poradniki, kampanie społeczne Drukuj

W ostatnim czasie w Polsce, i w naszym województwie także, odnotowano wiele przypadków zatrucia narkotykami tzw. dopalaczami. Do szpitali trafiły osoby z ostrym zatruciem organizmu. Nie wszystkim niestety udało się pomóc i zmarły.

Apeluję do uczniów i proszę, aby dla swojego bezpieczeństwa nie kupowali i nie zażywali takich substancji !!!

 

Więcej…